Clownfobi? Watch This!!!

Jag är en av många här i världen som har clownfobi.
Men tror ni att jag kan hålla mig borta från dem?! NEJ !!!
Just därför tänkte jag nu att jag skulle tipsa er om en film jag precis sett.

Filmen handlar ju såklart om just clowner ;) Moahaha

Filmen heter; The Clown at Midnight...




Ni får ursäkta nu, men handlingen blir på engelska ^^

Years ago, opera singer Lorraine Sedgewick was killed in her dressing room at an opera house,

supposedly by Lorenzo Orsini, one of the lead actors in a performance of Pagliacci.

When Orsini was thought to have fled to Europe afterwards, the opera house closed down.

Years later, a group of high school teenagers

come to restore the old building for their school's theatre department.

One of the teens is Lorraine's daughter Kate.

She was adopted shortly after her mother's murder

and only learned about her parentage six months ago,

and has been plagued by visions and nightmares about the murder ever since.

She was convinced by her friend Monica to help restore the opera house

as a means of getting over her problems.

When the group visits the crime scene,

they discover a still-wet patch of blood,

and Kate finds that her visions of her mother's murder

are starting to get stronger and more realistic.

Thereafter, the titular clown, never having left the opera house,

begins the bloody decimation of the group.

 



Vad tycker ni, låter filmen bra ?
Jag har ju som sagt nyss sett dem och tyckte att den var helt okej faktiskt!! :)

Men det finns en risk för att jag kommer ha svårt att sova i natt...
Skrämde skiten ur mig själv när jag sökte efter bilderna till detta inlägg!!
När jag tryckte upp en sida så började helt plötsligt ett elakt clownskratt eka i rummet..
Men min panik så blev det ju till att hålla för öronen direkt,
sedan försöka att backa ur sidan.
Det var bara det att det inte gick att ta sig ifrån sidan på det viset,
utan varje gång jag försökte backa så laddade sidan om
och jag fick höra det hemska skrattet om och om igen... :S


Så just nu är man väl kanske en aning "freaked out" om man säger så ^^
Kommer jag att få sova i natt ?! Det lär väl visa sig...

Enjoy the movie ^^ Moahaha ;)

- PUSS

Postat av: henriett

sv: hahaha :D jo det är as bra med mig:)

2010-05-20 @ 23:07:51
URL: http://henriettgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner