Bloggar från mobilen!! Sitter på Hulls...

Bloggar från mobilen!! Sitter på Hullsta gård nu, har precis kommit från ungdomsmittagningen^^ börjar inte min lektion förens vid 9.30, men jag iddes bara inte gå hem och sedan ner på stan igen, kände att jag lika gärna kunde sitta här och vänta istället.. Senare idag är det skoljoggen.. Är inte ett dugg peppad på att sticka ut och jogga 8 km på eftermiddagen. Speciellt inte när det är så tung luft ute, man orkar ju verkligen ingeting :O hoppas verkligen på att det kan komma en kraftig åskskur snart så att luften lättar!! Jaja, min mentor kom nu så vi ska strax ha möte, vi får höras senare idag!! - PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner