Blogg tips!

Ligger hemma i sängen i väntan på John Blund, hoppas han kommer snart! ;) hehe
Men innan han får lov att strö sin sand i mina ögon så tänkte jag tipsa
er läsare om en blogg som jag har börjat läsa lite då och då.
Jag tycker bloggen är rätt bra faktiskt. Är nog inte bara jag som tycker det,
med tanke på att den bloggen är Göteborgs största..

Någon som vet vem jag menar? :)

Såklart är det ju Baby Senorita!



Läste även på Falsk Sanning att BS bloggbråkar med Paow..
Tycker att det är så onödigt att hålla på att bråka genom bloggarna,
men det är väl kanske så det går till nu för tiden?! ^^

Aja, dem får sköta sitt!!
Men om du vill besöka Baby Senoritas blogg så är det bara att klicka på
bilden! :)

- PUSS
Postat av: Eriiza

Varför är den bloggen bra ? =)

Oooh, hade velat att John Blund attackera mig också ! ;D

2010-05-21 @ 19:55:50
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner