Blev ingen film, istället..

Istället kör jag lite på en "reklam-kväll"! :)
Nu kanske ni tror att jag gör tråkig reklam för
företag som ni inte alls tjänar på att läsa, men så är inte fallet!
Tur va?! ;) hehe

Jag tänkte först och främst göra lite reklam
för ett nätverk som heter Frossle.com

Frossle fungerar som ett affiliate-nätverk
där du annonserar med text eller bild annonser
från deras samarbetspartners.

Du får 50 kr i registreringsbonus, sedan är det bara
att börja samarbeta med ett antal hemsidor
som erbjuder dig provision för leads eller sales,
vilket innebär om du lätt dit besökare och om de köpt något.

Låter det inte bra? :) Registrera dig HÄR och gör som mig,
tjäna lite extra pengar till sommaren ;)

- PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner