arton:fyrtiofem

Har precis kommit hem nu.
Har varit med Tone en stund, satt barn vakt, och delade på en pizza,
gott var det :)
Sedan for vi ut och åkte en sväng och nu sitter jag här, helt ensam
och funderar på vad jag ska göra ikväll. Om jag bara ska vara hemma
och ta det lugnt för mig själv och hoppas på att må lite bättre,
eller om man ska ta och gå till en vän och se på någon film kanske?!
Jag får ta mig en funderare på den saken..

Har hämtat ut mitt paket också förresten.
Leggingsen var super snygga, men vet inte riktigt om jag passade i dem :/
Kanske får ta och banta bort lite av kycklingklubberna så kanske dem sitter bättre?! haha :p
Kanske lägger in en bild sedan så får ni se hur det blev :)

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner