Åh vilka underbara vänner man har!!

Mina vänner är nog de bästa man bara kan få!! :)
Igår bjöd Sofia på mat, och idag ska Tone och Per bjuda,
dessutom så har jag ätit med Tone och Per nästan varje dag (?)
de senaste två veckorna.. Börjar få lite dåligt samvete,
men vill dem bjuda så känns det dumt att tacka nej,
speciellt när jag vet att jag inte kommer få i mig mat annars dessutom x)

Så ett stort tack till alla mina vänner, men speciellt till sötaste Tone Tordsson
och Per Nilsson!!! :D <3

Nu har dessutom bloggen gått till sig också, så nu är inläggen äntligen
publicerade.. ^^

- PUSS
Postat av: malin

okej :( inte bra du

2010-05-22 @ 16:19:27
URL: http://maolindahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner