25 maj 2010

Halloj, sorry för dålig update idag...
Var först oväg på skolan, fick veta att vi skulle ha ett stort historia prov,
som jag inte visste om (shit!!). Men jag snackade med läraren, som för övrigt
är den bästa läraren vi har, och fick lov att plugga på det och göra det vid annat tillfälle.
Vilken jäkla tur då att jag inte hade något mer på dagen, var bara till att vandra hemöver och
sätta sig där och plugga, soft!!
Sofia skickade ett sms och ville ha sällskap ner på stan och göra ett ärende,
och snäll som jag är så ställer jag såklart upp på mina vänner!!
For ner på stan tillsammans, gick och gjorde lite saker och sedan tog vi en fika.
I all hast bestämde vi oss för att ta en mys kväll med tacos och lite film, hur härligt som helst!! :)

Nu sitter jag här hemma och ska precis börja plugga lite inför nationella provet i matte B i morgon,
känner mig inte alls peppad för att göra ett nationellt prov just nu!! :/
Men man måste ju göra sånt i skolan, det har ju någon dum jävel kommit på,
så det är väl bara till att sätta sig där i salen och kladda lite på ett papper i några timmar
och sedan se jätte nöjd ut när man går därifrån, eller hur?! ;) hehe


Aja, nog snackat om det nu, har inte tid med det här längre, nu blir det näsan i boken ett tag!!

- PUSS
Postat av: Jag

Om du har Angus Young som stilförebild, men inte vet hur du ska se ut som honom; Kika in i min blogg. Idag har jag snott hans stil men imorrn blir det någon helt annan, liksom igår.



http://snostilen.se

2010-05-26 @ 16:26:05
URL: http://snostilen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner