20 maj 2010

Nu har jag legat här och kikat runt lite ett tag,
tänkte att det kanske var dags för att visa upp mitt inköp nu :p



Ignorera "tjockislåren" är ni snälla x) haha

Bara så ni vet, bara för att jag lade upp en bild på något jag har köpt ska ni
inte vänta er att få mer av det sortens inlägg hädanefter.
Enligt mig finns det inget tråkigare än att sitta och läsa inlägg efter inlägg
om vad folk har köpt för kläder och sedan en massa gnäll
om att andra som köpt något lika är "copy-cats",
enligt min åskit är det bara tråkigt, drygt och en aning patetiskt!!
Men det kanske är jag som har ett dåligt liv eller dålig smak,
vad vet jag..

Nu ska jag lägga mig och slappa resten av kvällen,
mår inge vidare av medicinen...

- PUSS
Postat av: henriett

snygga :D

ha en fortsatt bra kväll :)

2010-05-20 @ 20:43:35
URL: http://henriettgreen.blogg.se/
Postat av: henriett

sv; hahaha eller hur ;D

allt bra med dig?:P

2010-05-20 @ 22:24:09
URL: http://henriettgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner