16 maj 2010

Hej allihopa!!
Som ni kanske märkt så har jag varit borta från bloggen
i några dagar nu och gissa vad?! Det har varit hemskt skönt!!!!
Men nu hade jag tänkt att köra igång igen.

Blir såklart inte så mycket mer bloggning än detta inlägg idag,
men i morgon då kör jag igång ordentligt.

Har ju inte lagt upp någon "veckans blogg" på bra länge nu,
så jag tänkte att i morgon så kör jag en liten specialare
då jag väljer ut ett ex antal bloggar.
Men mer om det i morgon!!

Ikväll har jag inte gjort så mycket annat än att städa lite.
Får fortfarande ångest attacker så fort jag börjar städa
eller organisera bland alla saker.
Det känns som att börjar jag fixa så att det är beboeligt
hemma så är det verklighet att det faktiskt är slut med Kim.
Ett tag kändes det som att det faktiskt inte var det utan jag bara
var tvungen till att sova hemma ett par dagar av någon anledning.
Sakta men säkert börjar jag inse att det faktiskt är sanning.
Och jag börjar även inse att jag inte kan ha lägenheten som ett
bombnedslag bara för att jag saknar Kim.
Tror inte att han kommer komma tillbaka bara för att jag har ett
stökigt hem!! ^^

Aja, nu har ni fått en liten snabb resume av min kväll iallafall.
Nu ska jag ta och kika lite på tv och sedan sova.
Men vi hörs i morgon, då kör vi hårt!! ;)

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner