Vet ni vad?!

Hihi vet ni vad allihopa?
Jag har hittat en sida som är hur bra som helst!!
Man besöker olika sidor, deltar i olika undersökningar med mera
och i gengäld får man poäng som man kan lösa in mot biobiljetter,
presentkort och massa annst skoj. Hur bra låter inte det liksom?! :)
Vet ni vilken sida jag pratar om?
Det är ju självklart GratisBio, vilken annars?! ;)

Sidan är enkel att använda och hur kul som helst,
man kan dessutom spela spel där man kan vinna upp till 10.000
poäng om man har turen på sin sida.

Jag är ju absolut medlem, och jag vet att det även finns många andra
bloggare som är det också. Så kom och var en i gänget och
bli medlem du också!!

Kom och ha kul medd oss :)

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner