tolv:tretton

Huva, i morse tog jag mig verkligen inte upp ur sängen.
Min medicin gjorde så att allt bara snurrade.
Men det är väl inte det enda den gör, jag bli trött och slut och får
hjärtklappning lite då och då och massa mer som jag
inte ens orkar ta upp, men det är skit jobbigt :/
Men jag hoppas på en förbättring snart i alla fall.

Men nu när jag är hemma idag ska jag passa på att städa lite
i sovrummet. Kim städade resten av lägenheten igår när jag låg
och sov, så det kan jag ju gott göra!
Sen ska jag nog ner till "svärmor" en sväng och hälsa på :)

Vad har ni för planer för dagen och framför allt kvällen? :)

För mig blir det nog en lugn helg skulle jag tro,
har ju inga pengar just nu, så det blir nog bara att umgås
med Madde och se film eller något, kanske ut och gå en sväng.
Men det märks väl då..

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner