tjugiotvå:trettioåtta

Åh det var ohygligt skönt att basta ikväll, man borde nästan göra det lite oftare!
Och precis som jag sa så pratade jag och Madde om precis allt.
Är så skönt att ha henna att kunna prata med och vi har alltid så trevliga samtal.

Efter att vi kom hem har vi också bara suttit ett bra tag och bara pratat en massa.
Nu har jag lagt mig i sängen, har pluggat lite till kultur-historia provet i morgon.
Ska skriva lite om Viktor Hugo, en författare, dramatiker och diktare som levde mellan
1802 och 1885. Får se om jag minns något i morgon när det väl gäller eller om jag fick in något
i huvudet. Ska jag vara ärlig så tror jag på det senare allternativet faktiskt ^^ haha
Men det märks väl då..

Nu ska jag nog slå på en film som vanligt vid läggdags och försöka att sussa sova lite
så man är pigg och glad i morgon.

Godnatt.

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner