tjugiotre:nollnoll

Nu är filmen slut, lika bra som sist jag såg den!
Men den är så hemsk...

Var det någon av er som såg den?
Om inte, så kan jag lova att ni missade något!

Kim åkte hem till Jim och Madde och skulle se på film med dem.
Jag kunde inte följa med eftersom att jag måste sova snart,
ska ju upp på skolan i morgon, så jag sitter ensam hemma med
kissarna och vovven.
Honda hon bara ligger och sover och katterna bara skriker när man är i köket.
Man skulle kunna tro att dem aldrig fått mat, men maten står framme hela tiden,
så nog har dem mat nå.
Sen bråkar dem om osten jag gav dem trots att alla fick en bit varoch Troll bara morrar
åt de andra, verkar som att hon gillar ost ^^ haha

Nu ska jag i alla fall lägga mig. så vi hörs i morgon alla söta.

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner