tjugioett:tjugioett

Hej allihopa, har inte blivit så mycket bloggande idag,
har helt ärligt haft rätt fullt upp, sedan tagit det lite lugnt.

Har ju först och främst varit på skolan idag, 5 lektioner mellan
9.00-15.40. Efter det så gick jag, duktig som jag var, och simmade (!).
Blev i och för sig bara en kortis den här gången, har ju inte simmat på ungefär
2 månader, så tänkte ta det lite lugnt nu när det var första gången på länge och så.
Sa det blev 30 längder, 30x25 meter = 750 meter, på 25 minuter = 1,2 längder/ minut,
haha vilken uträkning jag började med här x) Men jag känner mig duktig
nu när jag simmat när jag inte rört så mycket på mig på väldigt väldigt länge.. :) hihi

Sedan var jag även och lämnade ett brev med CV på Konsum, tänkte att
det kunde vara bra att vara ute i tid med sommarjobbsansökningarna i år ^^
Så nu var det gjort iallafall.

När jag kom hem så blev det en välbehövlig middag, var jätte hungrig!!
Kim hade lagat blodpudding. Får ju förresten inte glömma att jag var och handlade
massa också innan jag gick hem när jag kom med bussen :P
Sedan bara tagit det lugnt framför tv'n ett tag, ville vila lite.
Så nu är det dags att plugga lite.
Egentligen dags för medicin och sova, men måste verkligen plugga till
provet i morgon, matteprov på andragradsekvationer, så det är nog värt
att ta en lite senare kväll.!

Så jag måste nog ta tag i detta nu, får se om jag hinner in
och skriva lite efteråt eller om jag får lämna det till morgondagen.
Jaja, det lär märkas ;) hihi

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner