tjugioett:tjugioåtta

Som jag sa när jag kom hem idag så var jag jätte trött.
Vad tror ni hände? Jo, jag la mig och såg klart på en film jag började se
igår. Tänkte sedan börja på en ny, men jag kom aldrig så långt.
Istället så sov jag i ungefär en timme. Vaknade när Kim kom hem runt
18.30 tiden.
Han var så gullig och gjorde mat åt mig då så jag skulle slippa kliva upp
och direkt börja göra mat :)

Har även följt Kim och Nicklas på gymet sedan sist vi hördes, var trevligt.
Fast jag tränade inget den här gången, dem skulle bara dit och träna en kort
sväng (ca 30 minuter) så det kändes inte värt det.



Känner att jag måste sola, är så blek och hemsk.
Jag ser sjuk ut när jag är så blek. Dessutom så börjar det bli
dags att lägga grunden inför sommaren ;)

Börjar få massa vårkänslor nu, solen värmer, snös smälter,
vägarna börjar bli bara och ljudet av fåglarnas kvitter.
Det gör en lycklig och ger känslan att vi verkligen är på väg
mot ljusare tider. Guuud vad jag längtar alltså!!

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner