tjugioett:tjugio

Ja nu har jag kommit hem efter en trevlig middag.
Vi åt kött och strips med bea-sås, var jätte gott och jag blev
riktigt härligt mätt.

Efter maten åkte jag och Madde iväg och bastade, och det var så himla skönt!
Har ju frusit så mycket i helgen, så det var ju underbart att sitta och bara prata
och ta det lugnt i en varm och skön bastu. Väldigt avslappnande!

Nu har jag lagt mig i sängen och kikar lite på Ballar av stål.
Min favorit är "Bitterfittan", hon är grymt bra :) haha

I morgon är det dags för ett besök först på psyk klockan 11.00.
Sedan efter det upp till skolan och 13.00 träffa rektorn och SYV för att
diskutera hur vi möjligen ska lägga upp mitt schema om jag nu ska vara sjukskriven.
Efter det, klockan 13.30, ska jag till skolans kurator och prata om min ekonomi
och se över hur vi skulle kunna lösa den biten och ifall jag på
något vis skulle kunna få mer pengar.
Skulle vara härligt om jag kunde få mer pengar om det är möjligt så
jag har lite att röra mig med.

Sedan efter alla möten så tror jag att jag ska ta och gå ner till
badhuset och simma lite, möjligtvis även träna lite inne på gymmet.
Ska höra efter om det finns någon i personalen som skulle kunna visa
lite där inne hur jag ska träna och så.

Blir nog en bra dag hoppas jag.

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner