Tjäna pengar över internet?

Har ni någon gång försökt att tjäna pengar över internet?
Många storbloggare drar in tusentals kronor i månaden på
sina bloggar, så det borde väl inte vara så svårt tänker man.
Men oj så fel man kan ha!!
Jag har testat en gång förut genom bubbleroom.se
där man får betalt genom att ha många besökare och genom att ha en
reklambanner.
Men det gick ju inge vidare, inte med det antalet besökare jag hade då! haha

Men nu har jag bestämt mig för att testa igen, men med en annan sida,
bloggpartner.se, där man får betalt för antal sidvisningar och klick på en reklambanner.

Bloggpartner kombinerat med mer-trafik.se är faktiskt riktigt bra!
Mer trafik gör aå att du besöker en sida och i gengäld får de besökare tillbaka på din sida.
Det har gett mig flera hundra besökare mer än tidigare.
Vill du testa själv; klicka HÄR! :D

Hoppas ni får lika stor framgång som jag med detta! :) lycka till!!

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner