Sweet dreams

Ja hörrni, nu är det faktiskt dags för mig att sova.
Tog mig lite kvällsfika och medicin, så nu när jag ätit klart ska jag lägga mig.
Måste ju komma upp på skolan i morgon, börjar klockan 9.00 med ensamble.
Men jag tror inte att det är någon fara att jag inte ska ta mig upp,
sover ju som en stock på min nya medicin, så jag är nog pigg och alert.
Dessutom ska Tuldus ringa och se till så att jag är upp med tuppen klockan 7.00 hihi ;)

Funderar på att ha på mig min nya tunika jag fick av mormor på mig i morgon,
känner för att klä upp mig lite faktiskt, man mår ju så mycket bättre och känner
sig mycket piggare när man känner sig lite fin, det gör iallafall jag.
Gör inte ni det?



Ja, som sagt, Sweet Dreams :)

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner