Stolt över mig själv!

Idag tog jag mig till skolan!!
Jäklar vad jag är stolt över mig själv alltså.
Känns nu som att jag har gett mig fan på att jag faktiskt kan klara av skolan
utan att behöva vara sjukskriven. Skulle det gå så skulle det ju vara helt toppen!
Skule inte kunna vara bättre!!
För då behöver jag heller inte gå ett extra år och det betyder att jag får
ta studenten med min älskade klass, finns ingen bättre klass än ES08 i Sollefteå ;) <3

För att visa mina lärare idag att jag faktiskt bryr mig om skolan och verkligen vill
fixa det här så tog jag med mig en massa arbete hem för att komma ikapp
nu direkt istället för att dra ut på det. Så jag har en massa plugg att göra ikväll,
för det mesta av det ska vara klart tills i morgon så vi kunde rätta då.
Det jag har att göra är;
  • 5 kapitel engelska grammatik
  • 5 st instuderingsfrågor om Den amerikanska revolutionen (s. 239-241)
  • 10 st instuderingsfrågor om Den franka revolutionen (s. 242-249)
  • 21 st arbetsfrågor om ergonomi (s. 44-58)
  • 10 st arbetsfrågor om stress (s. 36-42)
  • Läsa om arbetsmiljö och göra ett arbete om "Min framtida arbetsplats"
  • Läsa på och skriva om en känd person från 1800-talet och plugga in till provet på fredag.
Det är det som jag har att göra idag för att komma ikapp klassen. Ändå är det där bara 4 ämnen.
Tre av de ämnena har jag haft idag, och det sista kom jag på idag att jag har prov på i veckan,
så det måste jag också göra. Sedan kommer jag ju få mer att göra när jag har de andra ämnena.
Men jag klarar det!!

Nej nu är det dags att sätta igång om jag ska bli klar någon gång idag.

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner