sexton:nolltre

Hej allihopa! :)

Som ni kanske såg i det förra inlägget så tänker jag skippa sjukskrivningen
som jag har pratat om tidigare. Anledningen till det är att min nya "dunder medicin"
funkar toppenbra!

Jag har ju skrivit att jag har varit osäker på om jag kommer kunna gå ut tvåan
med godkända betyg och därför ville gå halvtid nu och sedan lägga ett extra år efter trean.
Men nu så har jag känt såhär att vad är 10 veckor jämfört med ett år? Jo en fis i rymden!!
Det känns så otroligt ovärt att gå halvtid i 10 veckor, och sedan bara för det behöva lägga
till ett helt år, bara för 10 ynka veckor. Hänger ni med på hur jag tänker?

Anledningen till att jag skulle ta halvtiden är ju att jag medicineras för
en djup depression och sömnsvårigheter, och mina studier har blivit lidande
när jag inte kunnat ta mig upp på morgonen för att gå till skolan.
Nu med den nya medicinen så tar jag mig upp helt utan problem.
Jag tar den vid 21.00 tiden på kvällen, och inom en timme så sover jag djupt,
då är det ju inga problem att komma upp på morgonen för då har man ju
fått sova tillräckligt.
Det är så jäkla skönt!!!

Så nu ska jag satsa helt på skolan, lägga all min energi på att verkligen klara
av att få åtminstone godkänt i alla ämnen. Det skulle ju vara awesome! ;) hihi

Åh, jag ärså glad idag!! :) hihi
Ni ska höra hur jag pratar, bara maler på i 190 knyck.
Det är inte likt mig kan jag lova!! x)
Nästan alla har sagt idag att et är sån skillnad på mig nu, great!!

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner