Ojojoj..

Vet ni vad jag har gjort?! Jo, sovit i flera timmar! :/
Det var inge bra alls, är ju så jag alltid lyckas förstöra min dygnsrytm!
Men jag var så fruktansvärt trött när jag kom hem idag och frös gjorde jag,
så jag la mig bara för att vila ett tag och vaknade just till, jag skäms!
Men nog om det, har roligare saker att berätta;)

Är ju så att jag beställt en ny tid för tatuering idag :D
Är om ungefär 6 veckor så det är ju ett tag kvar,
men jag längtar!!! Äntligen får jag den gjord!!!


Detta är ju bara en ful skiss än så länge, men vad tror ni?
Det är symbolen för mitt stjärntecken; Jungfrun.
Ove, tatueraren, tyckte den skulle sitta bäst på höften,
Vad tror ni om det? :)

Usch, dålig uppdatering idag, men jag ska skärpa mig, lovar! :)
Nu ska jag nog slå på en film och se om jag kan somna igen,
kanske lyckas men en tidig kväll, vem vet?!

-PUSS
Postat av: sarah

det skulle bli en riktigt snygg tatuering! är också jungfru och har funderat på något liknande :)

2010-03-19 @ 20:04:40
URL: http://sarahsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner