nollnoll:tjugiotvå

Som jag sa i morse så var jag trött efter nattens bravader,
har känt mig seg hela dagen i stort sett.
Har mest bara tagit det lugnt. Madde och Jim var hit vid 14-15 tiden
och berättade glatt att vi var bjudna på middag hemma hos dem,
så vi for dit och hjälpte till lite med matlagningen och så.
Vi åt strips och kött med bearnaisesås, åh så gott det var!!
Efteråt tittade vi lite på tv, Wipeout bland annat och där bjöds
det på ett och annat skratt :)

Filmen från bob-åkningen som jag lovat kommer, håller på att ladda upp den,
men det verkar ta lite til att bearbeta tydligen, så ni får ha tålamod och vänta
ett tag till. Men den som väntar på något gott.. ;)
Men tills dess kan jag i alla fall bjuda på en bild på Tom som skulle
"klättra i träd", vilket han ser ut att ha misslyckats med, med tanke på
att han endast ligger och krälar runt en liten kvist.!






Har precis tagit mig en varm skön dusch tillsammans med Kim
och hade nu tänkt lägga mig och slå på en film och försöka sova.
Ska på skolan i morgon och ha EVK-möte med rektorn och några
fler. Får väl se hur det går.
Ska prata igenom min studiesituation.
Har ju så hemskt mycket frånvaro eftersom jag är sjuk så pass ofta
som jag är. Därför ska vi prata om en eventuell deltidssjukskrivning för min del.
Jaja, vi får som sagt se i morgon hur det går.

Nu ska jag ta och välja ut en film att se ikväll.

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner