Mobilblogg

Ja nu sitter jag på skolan. Har varit på psyk idag och fått intyg och pratat lite om min samtalskontakt. Men folk, jag har ett besked, jag tänker faktiskt inte vara sjukskriven! Jag har fått världens ångest över det nu. Det är ungefär 10 veckor kvar av terminen sedan är det sommarlov. Ska jag då ta sjukskrivningen och behöva gå ett extra år sedan då bara för att jag inte orkar 10 veckor till? Nej, det känns som att det inte är värt det för fem öre! Gå ett år till för ynka 10 veckor, aldrig! Så därför ska jag säga det till rektorn idag när jag ska ha möte med henne klockan 13.00. Ska få hjälp av kompisar att komma upp varje morgon så kommer jag klara detta! Det var det enda jag hade att säga just nu. Hörs senare. Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner