Mer besökare till din blogg?

Har ett riktigt bra tips till er som bloggar,
vill nu ha mer besökare till er blogg?
Jag har hittat ett enkelt sett som gör att du får 100tals fler
besökare än tidigare som är väldigt effektivt och enkelt.

Om du vill testa själv, klicka HÄR.

Jag är själv meddlem och det har funkat riktigt bra för mig!

Vill du tjäna lite extra pengar på bloggen har jag även där ett tips.
Du tjänar då pengar för varje sidvisning och annonsklick då du får lägga in
en annonsbanner från hemsidan.
Vill du testa denna sida? Klicka HÄR.

Eller klicka HÄR om du vill testa en liknande som ovanstående.

Har du ingen blogg eller hemsida så kan du ändå tjäna enkla pengar
genom att besöka olika hemsidor m.m.
Vill du testa detta istället? Klicka HÄR.

Själv är jag meddlem i dem allihop och det är kul och givande, se det som en utmaning.
Jag menar, du behöver ju inte direkt vara en "storbloggare" och ha 100000 besökare/vecka för att
lyckas få ihop en extra slant till något roligt, t.ex. en helt ny garderob?! :)

Vad säger ni? Låter det intressant? Det tycker jag i alla fall! :D
Lycka till!

- PUSS
Postat av: Ana - vinn mineralsmink

Låter fint det där.. jag tjänar inga penagar på min blogg men jag funderar om man kanske borde ta göra det :) jag menar vem vill inte tjäna lite extra på något man gör i alla fall :)

2010-03-28 @ 23:11:17
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner