Hur svårt kan det va?

Nu tror ni säkert att jag snackar om Linda Bengtzing och hennes låt
med samma namn som min rubrik, men det gör jag faktiskt inte! 
Jag snackar snarare om en uppgift jag har att göra på engelskan, ett tal.

Jag har tänkt och tänkt sedan vi fick uppgiften för flera månader sedan vad jag skulle
presentera i mitt tal och inte kommit på något, men nu idag fick jag det. Det gick upp ett ljus,
jag ska tala om självskadebeteende.

Men nu har jag fått ett nytt problem..
Jag kommer inte riktigt på hur jag ska lägga upp det hela på ett bra sätt.
Hur ska jag börja? Hur ska jag framföra det på bästa sätt? Och sedan, hur ska jag avsluta?
Hualigen, hur svårt ska det vara egentligen?

Ja, bara för att jag dragit den strofen flera gånger nu måste jag ju faktiskt bjuda på låten också.



Ja, nu ska jag nog fortsätta mitt tappra försök att få ihop något vettigt
att framföra, tror ni jag lyckas?

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner