Förhållanden bygger på förtroende..

Men vad gör man om man inte alls har något förtroende för sin partner?
Gör man då fel som fortsätter kämpa trots alla motgångar, eller gör man rätt?
Ska man kämpa för sin partner även fast den sviker om och om igen?

Jag skulle vilja ha svar på dessa frågor. För om det ska fortsätta såhär,
så är jag faktiskt inte heltl säker på att jag kommer orka mer.
Ska det fortsätta såhär vet jag inte om jag kommer ur det med livet,
eller åtminstone hälsan i behåll. Fast hälsan ligger ju redan på minus
så den kan nog inte bli så mycket sämre, så det är väl i så fall livet jag mister
om det inte blir någon bättring snart.

Som jag sa förut så var Kim helt spårlöst borta, ingen hade någon aning om vart han var.!
Men det visade sig att han åkt till stan tillsammans med en tjej, samma tjej som han var med på
toaletten under kvällen. Vad ska jag tro om det?!
Kim verkar inte tycka att det är något fel.
Men han minns ju inte vad som har hänt eller varför han var där,
så hur kan jag då vara säker på att inget hände mellan dem?!
Jag vet inte alls vad som har hänt, och det gör ju tydligen inte han heller..
Jag vet inte vad jag ska tro faktiskt, men det känns som att det faktiskt har
hänt något, det har ju gjort det förr, så varför skulle det inte kunna hända igen?!

Det sägs satt hoppet är det sista som sviker, men just nu har jag inte ens hoppet kvar.
Alltså har jag inget kvar alls.
Jag har inget att förlora, eller?!
Just nu känns det som att det inte ens finns något värt att leva för.!!
HJÄLP MIG!!!!!

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner