fjorton:trettiofyra

Hej allihopa! Blev inte riktigt som jag tänkt mig igår..
Jag som tänkt vara med Madde och se film bara och sedan
gå hem, blev inte alls så.

Början av kvällen var helt okej, jag och Madde bestämde oss för
att basta, skönt var det!
Såg film efter det; Dodgeball.
Men blev kvar där tills 02.30.

Sedan när jag kom hem så skulle Jim skjutsa iväg Nicklas på en fest,
Kim ville ju såklart följa med och jag hade ingen lust att sitta
hemma ensam mitt i natten, så jag följde med jag också.
Var bara det att vi blev fast där tills 07.00 i morse.
Kan lova att jag är en aning trött nu i alla fall ;p

Ska försöka få upp bild och film från gårdagens bob-åkning
senare idag!

- PUSS
Postat av: Lona

hahah härligt :P

2010-03-21 @ 17:03:52
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner