femton:sjutton

Hej allihopa!
Har ni haft en bra helg? Min har varit sådär, inte alls som jag tänkt mig,
men inte helt värdelös iallafall.

Har inte hänt så mycket sedan jag skrev sist. Jag var så utmattad efter
letandet av Kim och sådär, så jag tog det mest bara lugnt.
Frös så hemskt så jag tog 3 varma duschar och sedan låg jag och såg film.

Somnade väldigt tidigt gjorde jag också. Någon gång mellan 22.00 och 22.30
somnade jag, var hur skönt som helst att få sova länge och väl.!

Nu ska jag ta och äta något, för jag är riktigt hungrig!

- PUSS
Postat av: Kitty

Min helg har ochså varit sådär :/ Hoppas du får en fin vecka :) kram kitty

2010-03-29 @ 01:43:04
URL: http://viktigpetters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner