femton:femtionio

Usch vilket ruskväder det är idag,
kommer bara en massa blötsnö och jag är helt
dyngsur om fötterna efter en sväng igenom stan.

Blir ju inte heller bättre av att min dag började uselt,
eller kanske inte uselt, men inte alls som jag tänkt mig ^^
Vaknade av klockan vid 6.45, ställde då om den till 7.00.
När jag vaknade av klockan igen så bestämde jag mig för att skita
i sånglektionen 8.30 för att jag hade så himla ont i halsen.
Tänkte då att jag skulle ta 8.45 bussen in till stan,
men det sket sig ju, vaknade 9.15, och fick då börja planera om.
Jag skulle istället ta 9.45 bussen, men såklart så vaknar jag precis när
den bussen gick. Tänkte då istället ta 11.55 bussen, men då vaknade jag 11.50
så även det sket sig. Tillslut lyckades jag ta mig iväg till stan med 13.00 bussen.
Och nu har jag precis kommit hem igen.
Var på apoteket och hämtade ut ny medicin och sedan var jag och handlade
lite på Lidl med Kim så nu har vi mat så vi klarar oss ett tag i alla fall.

Kim är så duktig nu och står och diskar, som han lovade att han skulke göra igår ;p haha

- PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner