Fail utan dess like..

Usch vad gårdagskvällen blev hemsk, inte alls som vi tänkt oss!

Vi satt här hemma, jag, Kim, Madde och Jim och spela lite öl spel,
senare kom även Håkan och Tom och gjorde oss sällskap.
Va hade roligt och väldigt trevligt, ända tills det blev snack om
att gå till ett annat ställe som vi egentligen absolut inte ville till.

Väl där var det till en början helt okej, enda tills det kom dit folk
som inte "skulle" vara där. Det blev såklart bråk mellan vissa personer
och så var kvällen förstörd.

Blev heller inte bättre av att Kim försöker framstå som att han verkligen har
bättrat sig och kan hantera alkohol och att han skulle sköta sig.
Visst, han började inte bråka som han annars brukar göra,
men istället så sitter han inlåst på toa (?) med en annan tjej
enligt vad folk berättade. Han som lovade att komma hem direkt efter
att ha lämnat några öl till en kompis.

Men istället blir han kvar, som sagt inlåst på toa, i några timmar
på den festen. Jag somnade vid 04.30, då var han inte hemma,
men jag tänkte ju att han skulle komma hem någon gång.
Men tydligen hade jag fel! För nu i skrivande stund så är klockan
12.22 och han har fortfarande inte kommit hem och ingen av hans kompisar
eller föräldrar vet vart han har tagit vägen.

Så jag kan bara säga att den kvällen var bara ett enda stort slöseri
med både tid och pengar..
Nu ska jag i alla fall fortsätta att leta efter Kim.

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner