EVK-möte

Ja då var det avklarat!
Kom precis hem efter att ha varit på EVK på skolan.
Har pratat om min höga frånvara och vad vi ska göra åt problemet.
Lösningen blev en helvtidssjukskrivning.
Ska prata vidare om hur va eventuellt ska lägga upp mitt schema nästa
måndag kl 13.00.

Får se hur det blir. Pratade om att ifall det går så skulle vi
försöka lägga så att jag bara går förmiddagar och alltså slutar vid lunch
varje dag. Det skulle vara så sjukt skönt. Orkar ingenting efter en heldag i skolan.
Är alltid jätte trött när jag kommer hem så endra sover jag eller så sitter jag
bara och tar det lugnt och vilar.

Har jätte ont i huvudet och är jätte trött nu bara och då har jag ändå
bara varit där på mötet.
Åkte med 13.00 bussen in till stan och satt sedan bara på skolan och väntade till
15.00 då mötet började. Inte speciellt ansträngande, men jag är ändå helt slut.! :S
Är i alla fall ensam hemma, så det är lugnt och skönt.
Men Kim lär nog komma hem snart han också skulle jag tro.
Får se vad vi ska ta och hitta på då.

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner