Dating in the dark

Har ni sett programet Dating in the dark på 5an?

Jag sitter och kikar lite på det just nu och de som ställer
upp ska ju ha en stor eloge!!
Tänk att riskera att skämma ut sig för hela svenska folket
bara för att få en dejt.. Läskigt!!

Men inte bara tanken på att kunns skämma ut sig för tittarna.
Tänk att gå in i ett helt mörkt rum med en helt okänd människa och bara
snacka på, säger bara; good luck!

Men no effence mot dem, men det är hemskt kul att
se dem leta sig fram till varandra och råka peta lite här och där
av misstag. Men det roligaste av allt är nog nästan att se reaktionerna
på deltagarna när de väl får se varandra i ljuset :)



Aja, ha en fortsatt trevlig kväll!

- PUSS
Postat av: ciliaaaaaa

hejsan, jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig med min design och min header? många kramar cilia

2010-03-17 @ 23:06:17
URL: http://thatmatters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner