dagen som varit

Hejsan allihopa :)

Var iväg till skolan idag, Yes jag lyckades! x)
Var faktiskt rätt skoj ändå idag, trots att väldigt många var borta.
Först sånglektion, gick väl rätt bra må jag säga, fick även 20 minuter extra,
tack för det! :) haha
Sedan ca 1 timmes Musik Teori, där vi bara var 3 stycken så vi fick lite
genomgång och extrahjälp på sånt vi behövde, så det känns bra.

Umgicks med Emelie på stan ett tag för att fördriva tiden och sedan
var det dags för.. Körlektionen! :)
Gick hur bra som helst idag också, så jag kanske faktiskt är bäst
så som jag sa igår!? haha ;)

Nu ska jag se efter om jag kan få ihop något käk idag eller hur det blir,
hörs sen.

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner