Äntligen färdig!

Åh äntligen!!
Vet ni att nu är jag faktiskt klar med mitt tal.
Jag har skrivit en massa som jag ska träna in och senare ta stödord ifrån.
Sedan har jag även gjort en snygg presentation med hjälp av en bildspel
i PowerPoint, så jag hoppas att det blir lyckat.
Känns iallafall himla bra att ha det gjort, nu ska jag bara redovisa.
Har ju gruvat mig hur länge som helst, och då inte för redovisningen,
utan för att komma på något att skriva om och sedan göra arbetet,
det var det värsta. Men nu när det är klart känns det bra,
och det känns som att jag är en bra bit på väg mot mitt mål att klara
av skolan fram till sommarlovet.

Jag säger som skorpan; "Jonathan, jag ser ljuset" ;) hihi

Wihiii vad jag känner mig bra!
love you!

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner