Vilket skitväder

Alltså vilket skitväder det är idag :/
Jag och Sofia hade planerat en dag på stan idag,
springa runt lite i olika affärer, och bara ta det lugnt...
Men kul att sticka ner på stan i detta väder?! Näe!!!
Det öser verkligen ner..
Visst, nu är man ju inte gjord av socker så man smälter ju inte,
men kul att springa runt och se ut som en slickad katt i håret
bara för att det regnar?! Näe!!! ^^

Har ingen aning om vad jag ska hitta på istället idag.
Blir väl kanske lite städning här hemma.
Funderade i natt innan jag somnade på om man kanske skulle
ta och möblera om lite, men kom inte på något bra sätt :/
Så det skiter sig väl det också!!

Aja, nu ska jag försöka hitta på något skoj.

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner