Usch!!!!

Usch, fy och blä vad jag är på taskigt humör idag!!!!
Känns typ som att man bara vill lägga sig ner och sova resten av livet,
eller, det lät ju dumt, då kan man ju lika gärna dö...
Men sova i 1000 år som törnrosa och sedan bli väckt av en kyss från prinsen^^

Blir störd över att jag inte kan lyckas få mig ett jävla jobb..
Jag är less för att jag inte har några pengar och ta mig faan allt kostar,
hela vårt samhälle kretsar kring pengar, har man inga så kan man heller inte höra något...
Vädret suger, bara piss regn hela dagen så man kan ju inte göra något roligt ute...
Sitter ensam och bara har dötråkigt..

Näe, USCH på den här dagen!!!!
Skulle bli överlycklig om någon kunde erbjuda mig ett jobb.
Vill inte behöva sitta och inte göra något, jag vill jobba och tjäna pengar!!!


Näe men förlåt, vilket deprimerande inlägg, men det är precis så jag känner idag.
Är dessutom irriterad på en viss person!!! (JB)

Postat av: tobbs

fin blogg du!! :D följ gärna min blogg via bloglovin sök på tobbs.blogg.se det är den rätta eller klicka bara på länken : http://www.bloglovin.com/sv/blog/1789822/tobbs/follow



lämna en kommentar så blir tobbs glad =)

2010-06-18 @ 23:03:43
URL: http://tobbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner