Jag är med och tävlar!!

Nu har jag precis fått ett tips på en tävling som pågår.
Det är Millah som håller tävlingen på sin blogg i samarbete med Styleimport.com

Tävlingen gäller en goodiebad med en massa smått och gott.
Det går till såhär att man ska gissa hur mycket goodibagen är värd,
svårare än så är det inte!! :)



Jag lägger en vild gissning på att den är värd 2300 kronor! 

Vad tror du? Var med och tävla du också, kanske är det just du som får
hem allt detta? :)

För att komma till tävlingen, klicka HÄR eller på bilden :)


- PUSS
Postat av: ANNELIE

halloy kolla gärna in i min internetshop..

www.gniztra.com



kram

2010-06-21 @ 19:52:31
URL: http://www.gniztra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner