Illustrerande nattuggla

På nätterna när jag inte kan sova brukar jag få för mig att jag ska sätta mig och rita.
Jag har ingen aning om varför, men tanken ploppar bara upp.
Och av någon anledning är jag dessutom mycket bättre på att rita på nätterna än vad jag är på dagarna.
Det är ju lite knepigt, jag ritar som bäst när jag är stött och helt tom i skallen ^^ haha

Satt iallafall nu igår natt och ritade lite,
detta blev resultatet;



Inte super snygg, men inte så himla tokig ändå..
Det enda som stör mig är att jag fasen inte kan rita något annat än djur,
har försökt, men jag lyckas bara inte..

Men men, denna var jag iallafall klar med 04.00 på morgonen
den 22 juni 2010. Blir nog lite mer ritande i natt, kan inte sova ^^

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner