fy vilket väder det skulle bli då :S

Usch och fy för vädret!!
Jag och Sofia hade tänkt att vi skulle åka ner och kika lite på studenternas
ölbrännboll, men när vi om dit strax efter fem så var det tre klasser där.
Vi tänkte då att vi skulle vänta några timmar, sedan fara dit igen
när det blivit lite mer folk.
Men typiskt nog, så skulle ju skyarna öppna sig och regnet skulle ösa
ner över oss. Lusten att kika försvann rätt omgående och vi stack
hem åt varsitt håll istället!! ^^

Så nu sitter jag här, fundersam över vad jag ska ta och hitta på ikväll.
Om jag ska ta och gå ner på Sun Vision och sola lite,
eller om jag bara ska vara hemma och ta det lugnt?! Det lär visa sig,
men jaag blir så jäkla rastlös när jag bara sitter ensam hemma :/

Aja, vi får se vad som händer!!

- PUSS
Postat av: kimberly

fin blogg ! :) Rösta snälla på mig så jag får chansen att vinna en iphone . klicka på länken och sen rösta på outfit så blir jag sjukt tacksam. kram :) http://www.ellos.se/ListPage/Category.aspx?CategoryId=49792&id=68

2010-06-08 @ 18:55:16
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner