Finväder och godkända prov..

Åh, nu har finvädret kommit in över Sollefteå också, det är så jäkla varmt
så man håll ju nästintill på och dö av värmeslag, men jag klagar inte!!
Hellre lite varmt än att man ska behöva gå omkring och frysa
eller att det ska vara regnigt, right?! ^^

För att fira det sköna vädret så drog jag och Andreas iväg på en tur med
motorcykeln igår, så jäkla skönt var det !!
Var så härligt så vi stannade till vid Selsjön på vår traditionella badplats och tog det
lite lugnt i gräset.
Lite sköna sommarbilder därifrån kommer senare!

Nu har jag precis kommit hem från skolan, lyckades faktiskt ta mig dit idag,
hör och häpna!! ^^ haha
Gjorde ett historiaprov, mitt betyg i hela kursen hängde på just det provet,
och jag hade glömt att plugga, men fick låna lite papper av Lollo
och sitta och läsa lite på lunchrasten, och faktiskt så klarade jag provet bra,
blev ju godkänd iallafall, det trodde jag inte.. Men så blev det!! *happy* ;D

Nu ska jag ta och käka lite mat och vänta på att Tone ska höra av sig,
vi ska leka lite efter maten ;) hehe

- PUSS
Postat av: Eriiza

Haha, själv älskar jag att bli skrämd.

Så himla skön adrenalin-känsla !!!

2010-06-01 @ 19:44:04
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner