Hittade lite från skoj från Mohed

Har ju redan berättat lite om min helg i Mohed på Rockweekend,
men nu när jag kikade runt lite så hittade jag lite mer saker.

Hittade bland annat en artikel HÄR där det står lite om scenen
och dess uppbygnad dagen innan festivalens start.


Min arbetsledare Urban Näsvall citerar musikern BB King såhär;
"Man, even if there´s water up to my knees, I will play the blues",
efter att hans manager klagat på lite duggregn :P hehe

 

 

Urban är den bästa arbetsledaren jag haft

och jag hoppas verkligen att jag får chansen att jobba med han igen :)

 

Hittade även lite bilder på mig och mina nyfunna vänner :)
(bilderna lånade av Frida(: )

 

 

Hehe jaa, det var verkligen en upplevelse och ett minne för livet.

Bra erfarenheter har man även fått och jag har faktiskt börjat fundera på om

att söka vidare någon musikutbildning och fortsätta att arbeta på scen, kanska i Urbans Crew?! ;) hihi

 

- PUSS

Postat av: Lollo

Åh, vad fin du var i dina crew-kläder :3 Ser riktigt proffsigt ut ;) <3

2010-07-18 @ 02:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner