Veckans Blogg!


Jag ska nu testa lite nya saker här på bloggen, och det jag börjar med är Veckans Blogg.
Jag kommer att presentera Veckans Blogg varje söndag.
Den jag utser kommer vara en blogg jag själv tycker är intressant och läsvärd.
Jag kommer att lägga upp en länk till bloggen och en bild på förstasidan.
Tror ni att det kommer bli bra?
Det tror jag iallafall.

Då kör vi igång.

Den jag utser till denna veckas blogg är en blogg som skrivs av en 23-årig tjej från Växjö.
Hennes blogg är otroligt intressant att läsa. Den är inehållsrik och snygg.
Veckans blogg är Ana och hon skriver om lite allt möjligt, håller i roliga tävlingar m.m.
Kan lova att denna blogg är ett hett tips till alla er som är intresserade utav make-up!
Ana har bland annat detaljerade smink tips och lite annat smått och gott vad gäller make.



Ana är väldigt duktig på olika smink-tekniker och hon testar ofta på nya grejer.
Men hon bjuder även på annat roligt, som recept, Mmm vilka goda havrekakor
hon tipsade på!! ;)
Men det är nog sminket som är det största intresset.


Här är två av hennes första upplagda bilder på sminkningar hon gjort, och det finns många många fler,
så om jag var du så skulle jag ta mig en titt, varför inte prova på något?
Det ska iallafall jag göra!! :)
Så ta nu och kika in!

Ja, det var den första "veckans blogg", och den kommer att komma fler :)

- PUSS
Postat av: Ana - Vinn mineralögonskuggor

Men Gud så söt du är! :) TACK snälla för de fina orden :)Och kul att du kör med något eget, de flesta brukar ha så att läsarna får rösta på veckans blogg men det är roligare när någon verkligen rekommenderar någon :)



Puss på dig! :)

2010-04-04 @ 13:08:51
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner