Veckans Blogg!



Veckans Blogg blev ju som ni kanske vet lite försenad,
på grund av att jag totalt glömde bort det i söndags!!
Men nu är det dags igen.
Den här gången har jag utsett en lite anorlunda blogg,
men som jag gillar. Den kanske inte är speciellt orginell,
men den kan ge stor hjälp till såna som mig.

Jag har valt en blogg som handlar om design.
Men inte som andra som skriver lite om design då och då
bara för skojs skull. Utan denna handlar enbart om bloggdesign.
Denna veckas blogg är;



På "DDB" så får du detaljerad hjälp, steg för steg, med
att designa din egen blogg.
Vissa, som jag själv till exempel, har väldigt svårt för det här
men blogg design, med alla dessa koder och bildbehandlingsprogram
och så vidare. Men med denna blogg till hands så blir allt så mycket lättare!

Du får grundläggande tips och lite avancerade för de som redan kan lite grann.
Jag tycker verkligen att "DDB" är en bra blogg som verkligen erbjuder den
hjälp som jag behöver.

Ni borde verkligen ta en titt om ni är intresserade av att lära er lite
mer om hur du designar din blogg!!

För att komma till sidan så klickar du HÄR, eller på bilden!

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner