Veckans Blogg!


Denna veckas blogg är lite speciell.
Tjejen soom driver bloggen skriver efter ett speciellt tema!
Och jag kan lova er att hon inte är rädd för att säga vad hon tycker!!
Det är just på grund av den egenskapen som jag gillar
hennes blogg och det är på grund av den egenskapen
som hon kammar hem "veckans blogg!" för denna vecka!

Veckans blogg är;




Vad skriver då "Bloggowitch" om?
Jo, hon skriver om lite allt möjligt, men till stor del
sveriges bloggare som till exempel Kissie, Amir, Kenza,
Paow med flera.
Men vad skriver hon om dom, skriver hon skvaller?!
Nja, enligt mig så skriver hon exakt vad hon tycker!
Hon lägger fram sin åsikt, men inte på ett ovänligt sätt
som vissa andra "skvaller"-bloggar.
Hon får påhopp då och då som inte "klarar av sanningen"
och som inte gillar det hon skriver om dem.
Men jag tycker att hon gör det bra.!

Vi har ju trots allt yttrande- och tryckfrihet i Sverige,
och när hon inte är elak mot folk, utan bara säger vad
hon tycker, så anser iallafall inte jag att det är något fel med det!!

Jag tycker verkligen att ni borde kika in på hennes blogg,
man kan alltid hitta något intressant ;)
För att komma till Bloggowitch så klicka HÄR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner