Veckans Blogg!


Nu är det dags för Veckans Blogg igen!
Denna vecka har jag valt en tjej som heter Elina.
Denna tjej gillar piercingar, det är något man inter kan missa
om man läser!
Jag gillar hennes stil och det hon skriver.
Veckans Blogg är;


Gillar du piercingar så är hennes blogg nästan ett måste för dig!
Hon har enbart för en bilds skull en gång gjort en skit snygg
korsett-piercing på båda benen.

Hur snyggt var inte detta då? :O
I love it!

Tjejen heter som sagt Elina. Hon är 18 (?) år och kommer ifrån
Norrköping. Hon puggar och gillar verkligen piercingar.
Hon skriver; "Skillnaden mellan piercade och icke-piercade människor
är att piercade inte bryr sig om att icke-piercade inte har några piercings....
"

Låter det intressant? Klicka in er på hennes blogg HÄR!
Är verkligen värt en titt!

Postat av: L I N N E A

fin blogg,

allt bra med dig ?

kram

2010-04-11 @ 13:49:19
URL: http://hhejkaxig.blogg.se/
Postat av: Elina

Tusen tack! Det var väldigt roligt att höra att någon uppskattar det jag skriver! Ska genast läsa din blogg, om du gillar min gilla nog jag din!

2010-04-11 @ 22:02:13
URL: http://www.eliinalovisarebecka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner