Vart tog "VB" vägen?

Vet ni en sak? Jag kom precis på att jag glömde
lägga upp veckans blogg igår!!
:O Det fanns inte
alls med i gårdagens planering, det var som totalt borta,
fanns absolut ingenting i skallen ^^

Men jag ska försöka kommaihåg att lägga upp en "VB" i morgon! :)

Lämna gärna en kommentar lite då och då,
det är ju ni läsare som gör det värt att blogga,
det är ni som gör så att man orkar fortsätta!
För vad är det för mening om ingen läser?! ;P hihi
Skulle vara roligt med lite feedback, typ vad ni skulle vilja
läsa om i min blogg
och så vidare.. :)

Nu ska jag gå och lämna ett papper till Madde.

- PUSS
Postat av: Bella

Ohhh jag skulle gärna vilja få chansen att bli din veckans blogg :)

2010-04-27 @ 08:17:29
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Eriiza

Det är därför jag inte skall köra den "klassiska" vanliga veckans blogg. ;D

2010-04-27 @ 09:02:20
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner