Vad gör man när...

Ja, vad gör man när allt känns skit, piss och pannkaka?
Just nu känns ingenting värt att leva för...

Sitter här, instäng i sovrummet. Kim sitter och spelar tv-spel med Håkan.
Dem känner inga bekymmer någonsin verkar det som.
Eller Kim gör väl det, men endast när jag säger att han inte
får festa eller inte ska dricka så mycket, endast då har han bekymmer.
Och hur löser han då dessa?! Jo, han dricker och festar i smyg istället,
för det löser ju verkligen allt, eller hur?! ^^

Just nu känns det som att han bara tar avstånd och undviker mig.
Vi sover aldrig tillsammans till exempel..
Han sover alltid på soffan!
Och förklaringen till det fick jag idag.. Men det var nog den
värsta bortförklaringen på länge!!
Han sa att han vill sova på soffan för han vill kunna se på film
innan han ska sova.. Visst, fine! Gör det, men det som stör mig
är att han lika gärna skulle kunna se film innan han ska sova
inne i sovrummet, med tanke på att vi har digitalboxen
kopplad till tv'n i sovrummet, och vi har även en dvd-spelare
där inne, så vad är problemet?!
Han kan ju se film och tv inne i sovrummet också,
så det kan ju knappast vara därför han ska sova på soffan...

Vad ska man göra när det känns som att ens pojkvän och sambo
undviker att vara nära?
Känns inge roligt alls!!

I morgon har vi vår 9 månadersdag. Men det känns som att vi inte
kommer komma längre i vårat förhållande än såhär.
Kommer det ta slut snart? Jag vet faktiskt inte, men fortsätter
det såhär så kommer vi iallafall aldrig nå en 1års dag, det är ett som är säkert!!

- PUSS
Postat av: Johanna

Hitta lite nya intressen/kompisar som får dig att komma bort från huset och pojkvännen och ha roligt ett tag. Det är mitt tips.

2010-04-30 @ 17:17:20
URL: http://snorkfraken.blogg.se/
Postat av: Lisanne

Den har varit bra! Härligt på Valborg också, känns som att våren verkligen är på väg nu :D



Hur har din Valborg varit?

Kramar

2010-05-01 @ 12:42:50
URL: http://lisannes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner