Usch vad dyrt!!

Ni som läste sista inlägget igår vet att jag funderat på att köpa
sminkpenslar från FACE Stockholm. Kikade in på hemsidan nu och
fick usch vad dyrt det var.!!

De flesta penslarna kostade mellan 20-35$, det är ju inte direkt billigt.
En pensel för 200-300 kronor, och man ska ju ha ett par stycken.
Blir tomt i plånboken efter det kan jag ju lova. Så det for nog vänta ett tag till,
jag får klara mig med de penslar jag har ett tag till, ska nog gå bra, har ju klarat mig hittills.

Har legat och dragit mig i sängen en stund nu, var så skönt att bara ligga kvar i sängen
och titta lite på tv och njuta av lugnet.
Men hade tänkt att jag skulle ta och kliva upp och diska undan
det jag inte diskade igår, var ju min diskdag.
Ska även ta och dammsuga lite, men det tror jag får vänta lite tills Kim
har vaknat också, han blir nog inte så glad om jag väcker honom med dammsugaren.

Har tänkt att jag ska ta och prova på en sminkning idag också,
har fått så mycket inspiration när jag har kikat på Ana's blogg,
så jag känner att jag bara måste testa, får se hur det blir om jag
vågar lägga upp det eller om det ser helt förjävligt ut ;) hehe

Vi hörs senare mina älskade bloggläsare :)

- PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner