Tror ni inte på mig?

Jag satt här och funderade lite och kom fram till det att
det säkert ar jätte många som vill ha fler besökare till sin blogg,
men som inte tror på programen som genererar trafik.
Så även fast man bjuder in dem till en superbra sida
och erbjuder dem statistik som är skyhög, så skiter dem i det,
just bara för att dem inte tror på det.

Därför vill jag nu, bara som ett bevis till de som inte tror
på "mer-trafiksidor", bevisa att det faktiskt är sant,
att det faktiskt funkar och att statistiken blir skyhög!



Nu kanske det syns lite dåligt, men huvudsaken är att ni ser strecken!
Jag hade ett besöksrekord på ca 60 unika läsare på en dag,
enda tills jag gick med på bloggtrafik.nu, då sköt statistiken i höjden
och det tror jag faktiskt att ni ser här, så det är endast den sidan
som gjort att jag fått så pass mycket läsare nu jämfört med för tre dagar sedan.
I söndags hade jag 6 unika besökare, igår hade 344 unika besökare,
lite skillnad kanske!!

Så har ni fortfarande inte gått med så ta och gör det nu,
jag erbjuder dig en skyhög statistik, 100% gratis,
det enda du behöver göra är att bli medlem.
Så vill du ha en statistik som ser ut som min,
klicka då på bilden ocg gå med idag du också!


Det finns många fördelar som sagt.
Det är inte bara att du får fler läsare, du får även
många vänner genom bloggen, det tycker jag är jättebra.
Alla är trevliga och lämnar fina kommentarer,
hur bra som helst!! :D


Postat av: Ana

tack så mycket, jag är väldigt nöjd :) Jag tycker absolut att du ska kontakta henne, du får nog det för ett väldigt fint pris :)



Ser att du redan nu ändrat lite i designen hehe :)



Förresten så har jag nog inte fått lika positivt intryck från den sidan som du.. jag har varit medlem där i någon månad nu och har haft totalt runt 230 besökare... :P

2010-04-14 @ 22:08:07
URL: http://anaaana.blogg.se/
Postat av: Art By Tina

Är det bloggtrafik.nu du asnvänder eller någon annan sida?

2010-04-15 @ 18:07:08
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Aksjebloggeren

Du vet vel at du kan få enda flere lesere ved å bruke denne: http://bit.ly/cWQI79 i tilegg til Bloggtrafik? Det funker veldig bra for meg ihvertfall :D



Ha en fin helg! :)

2010-04-17 @ 18:59:23
URL: http://aksjebloggen.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner