tretton:trettiotvå

Hej allihopa :)
Hur är er dag so far? :) Min är bra.
Har gjort en massa nytta idag, så det känns toppen ;)
När jag klev upp gick jag ner till tvättstugan och hämtade upp lite tvätt,
torkar inte så bra där nere, så jag plockar upp lite eftersom
och hänger det här så torkar det fortare ;p hehe

Sedan har jag bytt sand i kattlådan, diskat och dammsugat,
känner mig lite duktig!

Kommer tyvärr inte bli så mycket bloggning idag,
för runt 16.30 kommer Roger, Kim's pappa och hämtar oss.
Vi ska ut på stan och käka middag och kanske gå en sväng på krogen ikväll
för Rogers sambos son fyller 18 år idag.
Blir säkert skoj, hoppas på det i alla fall.

Men nu vet ni i alla fall varför det inte kommer bli
mycket bloggning, så ni inte tror att jag har gått och dött eller något ;) hehe
Skoja bara.!!

Kommer nog hinna med något mer inlägg i alla fall, skulle jag tro.
Men det märks väl. Nu ska jag kila.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner